Translate

piątek, 29 listopada 2013

Ulubiony podkład na lato - Bourjois Healthy Mix Serum

Nie wiem, czy wiecie, ale Bourjois jest właścicielem Chanel ! Tak, jest to jedyny taki przypadek, ale dzięki temu możemy tym bardziej być pewne jakości produktów tej firmy. A jest ona rewelacyjna, szczerze polecam wszystkie ich podkłady. Dziś będzie o moim ulubionym, który zawsze używam w lecie, czyli Bourjois Healthy Mix Seurm.

 Ja jestem posiadaczką Bourjois Healthy Mix Serum 52, którego używam na wiosnę oraz Bourjois Healthy Mix Serum 53 na lato  :)



DOSTĘPNOŚĆ
Jest dostępny praktycznie we wszystkich drogeriach, nie widziałam go tylko w Naturze i Firlit.

CENA
W przeciętnej drogerii kosztuje 60 zł za 30 ml, co jest dość wysoką ceną, ale ja jako miłośniczka Allegro kupuję go sobie spokojnie za 40 zł :)

DZIAŁANIE
Podkład pięknie wyrównuje koloryt cery i maskuje wszelkie zaczerwienia i nierówności, zachowując lekkość. Wygładza rozszerzone pory i drobne zmarszczki, a także widocznie kryje cienie pod oczami. Wtapia się w skórę, nadając jej "wewnętrznego" blasku. Ma ładne tony, nie odcina się różem na twarzy, zresztą całe Bourjois znane jest z rewelacyjnych odcieni podkładów, które są bardzo neutralne i uniwersalne i na swój sposób dopasowują się do cery. Healthy Mix Serum wygląda bardzo naturalnie, co nie znaczy, że nie wykonuje swojej roboty, bo naprawdę poprawia wygląd cery.

KTO NIE BĘDZIE ZADOWOLONY?
Na pewno posiadaczki bardzo tłustych cer, ponieważ jest to podkład idący w kierunku nawilżającego i lekko się świeci po jakimś czasie. Ja mam cerę mieszaną i bardzo go lubię, a świecenie jest jest bynajmniej nachalne i nie wygląda niezdrowo.  Na pewno przypudrowanie bardzo pomaga i o wiele bardziej wydłuża się czas po którym podkład się świeci.




CZY JEST DLA WRAŻLIWYCH CER?
Jak najbardziej. Nie podrażnia i nie zapycha. Łatwo się zmywa wieczorem. Według mnie wręcz łagodzi podrażnienia, gdyż ma parę fajnych składników.

OPAKOWANIE
Jest świetne, kolorowe i zarazem eleganckie, lubię jak podkład prezentuje się na półce  i w kosmetyczce :)

ZAPACH
Nad zapachem mogłabym się rozpisywać godzinami. Owocowy, świeży, poprawia humor z rana :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...